

Dünya daim dəyişir və səyahət sənayesi istisna deyil. İllər ərzində müxtəlif səyahət trendləri səyahətçilər arasında populyarlıq qazanıb.Səyahət üzrə ekspertlərimiz gələn il üçün ən populyar səyahət trendlərini proqnozlaşdırmağa çalışıblar.
2026-cı ildə səyahətçilər yeni bacarıqlarla, dolu mədələrlə və əvvəllər heç xəyalına belə gəlməyən həyəcanlı hobbilərlə evlərinə dönəcəklər. "Milyonlarla səyahətçinin məlumatlarını təhlil edib minlərlə insan arasında sorğu keçirməklə biz gizli meyllərin ilk siyahısını hazırlamışıq — bu siyahı müasir səyahətçilərin qərarlarına nə təsir etdiyini göstərir," tədqiqatın müəllifləri qeyd edirlər.
Xüsusilə növbəti tətillərini planlaşdırarkən insanlar getdikcə daha çox "niyə"yə, "harada"dan daha çox diqqət yetirirlər.Buna görə də biz 2026-cı il üçün turizm sahəsində altı əsas tendensiyanı müəyyən etmişik.
Qastronomi Turizmi
Araşdırma müəllifləri qeyd edirlər ki, 2026-cı ildə səyahətçilər yeməyi sadəcə səfərin bir hissəsi kimi görməyəcəklər, əksinə onu əsas məqsəd edəcəklər. Bu, yemək əsaslı tam marşrutların planlaşdırılması deməkdir. Məlumatları qastronomi turların bronlaşdırılmasının 23% artdığını göstərir. Bəzi səyahətçilər tətil zamanı bir günə pənc və ya daha çox yemək qəbul etdiklərini qeyd edirlər.
Afrika və Karib dənizi turlarının təşkilatçısı Obe Opara görə, Parisdən Londona qatarla gedib yalnız London mətbəxini dadan və sonra dərhal geri qayıdan turistlər olub. "Siz ən yaxşı Brickstone kotletini dadacaqsınız və bunun niyə buna dəyər olduğunu anlayacaqsınız," – deyə Opar bildirir.
Piyada Ekskursiyalar
Sorğuya qatılan səyahətçilərin təxminən iki üçdə biri qeyd edib ki, qid ilə ekskursiyalar yenidən modadadır. Bunda onlara "aç" millenniallar kömək edir: yerli restoran və barları axtarmaq ənənəvi ekskursiya sifarişlərinin əsas səbəbidir.
Qovomanik
Müasir səyahətçilərin getdikcə artan hissəsi üçün təyinat yerinin qovomanikası gecə həyatı ilə müqayisədə önəmlidir. Məlumatları göstərir ki, beynəlxalq səyahətçilərin üçdə biri indi səyahət bronlaşdırarkən incə qovə bir fincan içmək və gözəl yerdə olmaq imkanını əsas faktor kimi qəbul edir, son bir ildə qovə turlarının satışı 60% artıb – Rim və Vyenadakı qovəxanalarla tanışlıqdan tutmuş Afrika və Cənubi Amerika ölkələrinə qovə toxumlarının anadəyişinə gedən səfərlərə qədər.
Quşları Gözləmə
Biz aşkar etdik ki, insanların 54%-i növbəti səfərlərində quşlara baxmağa hazırdır. Ən unikal quş növlərinin yaşadığı yerlər bərdvotçular və sadəcə quş dostu tapmaq istəyənlər arasında böyük maraq yaradır. Sosial şəbəkələrdə #birdtok heşteqi və qlobal səyahətçilərin təbiətlə yenidən birləşmək istəyi İsladiyada nadir iptat quşunu, Yeni Zelandiyada tutulan kivi quşunu və ya Taylandda rəngli nektar quşunu görmək tətil planlarının mütləq hissəsi halına gətirib.
Erkən Qalxmalar
Səyahətçilərin yarısından çoxu (54%) tətil zamanı erkən budilnik qurub ən yaxşı diqqət mərkəzlərini kalabalığı olmadan görməyə razıdır. Gələcək tur rezervasiyalarında 44% artım göstərir ki, səyahətçilər səhər tezdən unudulmaz təcrübələri üstün tuturlar — Marrakesh və Kapadokiya üzərində isti hava şarı uçuşlarından Vatikan Muzeylərində işıqların yanmasını izləməyə qədər.
Vorkşoplər
"Z" nəsli təmsilçiləri və səyahətçilər xatirələr əvəzinə bacarıqları seçməyə başlayıblar. Restoranlarda bublik bişirməkdən Tutuda pıçax əzməyə qədər – bacarıq inkişafı usta sınıfları inkişaf edir: bu ilki üçün sifarişlər 54% artıb. Bunun səbəbi budur ki, bu, səyahətçilərə yerli mədəniyyətlə toxunmaq, öz əlləri ilə bir şey yaratmaq və evə qayıdanda soyuducuya maqnit qoymaqdan daha maraqlı hekayə qazanmaq imkanı verir. https://daylinews-az.com/2026-ci-ilde-neye-deyil-ne-ucun-dusunenler-turizm-trendleri/
Comments
Post a Comment